Калоян Иванов - пишман майстор, безкрупулен измамник и жалък крадец



Калоян Иванов (още известен и представящ се като Калоян Увешанов, Увешан, Янис, Калоян кюфтето и други фалшиви имена и прякори) е един безкрупулен измамник и жалък крадец.
Не е ясно точно от къде е, според различни източници е от Габрово, Велинград или Трявна, но оперира главно в София.

Предлага услугите си в разни Facebook групи представяйки се за много опитен майстор, показва крадени снимки от чужди обекти и ви сваля звезди само и само да вземе някакви пари авансово.
В краен случай излиза и с някаква сълзлива история как има здравословен проблем, как жена му го е зарязала и му е взела къщата и децата и други глупости.
Кошмара започва в момента в който му се доверите и му дадете някакви пари, за да започне да "работи".

Този човек е един самозванец и няма никаква представа от строителство и ремонтни дейности

Коза му е, че най-вероятно и вие си нямате представа и може да ви излъже лесно.
Този човек не знае как се работи с нивелир. Той не е способен да отреже една лайсна или да залепи един силикон без да обърка нещо камо ли да му се доверите с ВиК, Ел инсталации и с материали за хиляди левове.

Не е просто некадърен, а е и невероятно нагъл

Способен е да ви лъже в очите, да спори до последно, да ви размотава и да измисля всякакви невероятни оправдания за недоразуменията, които е сътворил.
За да е пълна трагедията неведнъж е хващан и да краде материали и други вещи от обектите, на които работи.

Внимавайте с този индивид

Има сигнали срещу него за изнудване чрез заплахи за физическа саморазправа и нанасяне на материални щети.

Не е ясно дали наистина има здравословни проблеми, но със сигурност има психически отклонения и бързо става агресивен, ако му държите сметка за некачествената работа, която е свършил или щетите, които е нанесъл.
Ако се свърже с вас опитвайки се да предложи услугите си не се връзвайте на лъжите и обещанията му ако цените времето, парите и нервите си.




Коментари

  1. Попаднах на тоя лъжлив и нагъл мангал Калоян Иванов във фейсбук.
    Излъга ме че е майстор а се оказа че май за първи път ремонтираше баня! Нареди ми половината плочки на криво, обърка ми наклона на банята, повреди ми душа и сифона и ми направи безброй поразии докато разбере как се монтират.
    Накрая ми писна и го изгоних! А той с цялата си наглост чак ме заплаши че ще ми строши банята и ми налетя и на бой!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ужас! Аз се разминах малко по-леко ама измежду всичките поразии успя да ми открадне и разни материали и дреболии ама късно се усетих иначе щях да му строша ръчичките! В полицията пък не искат да ми приемат жалбата щото било за сума под 400 лева...

      Изтриване
    2. що тъй лажиш да та питам ас????? ни та пузнавам и туи не е виарно

      Изтриване
  2. Хахах сериозно ли има още хора да му се връзват на тоя смешник?
    Цял Велинград го знаем какъв е боклук ама изглежда в София му върви все още бизнеса.

    ОтговорИзтриване
  3. Бахти нещастника бил тоя за малко да му платя да ми оправя уж къщата добре че реших да го проуча първо направо вече да нямаш доверие на никой

    ОтговорИзтриване
  4. сичко туи е лажа Калоян не ва позната дет пишите само лажи за него тои е наи куректниа лично ми е правил баня и сичко е бомба доказателства има ли??? ако сам откраднал нешто начи са го заслужили

    ОтговорИзтриване
  5. Дошъл бай Ганьо в големия град, намерил си му работа да не умре от глад, държиш се с него като с бял човек а той келеша вместо да ти е благодарен се чуди как да те излъже ако ще да е с 20 лева и какво да открадне. Аре марш обратно в кочината от която си дошъл.

    ОтговорИзтриване
  6. дето пишите тука ва знам сичкити кои сте и къде живеите нали знаете какво ше са случи??? гнева на търпеливиа човек е наи опасен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кажи де какво точно ще ни се случи?
      И да се пениш и да заплашваш тва е положението. Примиряваш се че си един нещастник който стана за резил пред цяла България и следващия път със селските тарикатлъци някъде другаде.

      Изтриване
  7. Aз само не разбирам как тоя човек при положение че е с единия крак в панделата, че текат не знам колко проверки на всякакви институции срещу него и има не знам колко висящи дела вместо да се скрие някъде продължава да си вкарва автогол след автогол. Може да е просто парче ама му признавам че поне е упорит!

    ОтговорИзтриване